ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΣΤΟ YOUTUBE

Στην διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Διαφήμισης η Google ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα εισάγει ένα νέο εργαλείο στο πρόγραμμα διαφήμισης AdWords, το οποίο θα επιτρέπει στον διαφημιζόμενο να βλέπει τον αριθμό των μοναδικών χρηστών και το μέσο όρο των «impressions» (η εμφάνιση μιας online διαφήμισης που εμφανίζεται σε ιστοσελίδες) ανά χρήστη σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες.

Όσον αφορά το youtube, όπως αναφέρει η εταιρία, η εμφανισιμότητα των βίντεο στο διαδίκτυο και τις εφαρμογές αυξήθηκε από 54% το 2015 στο 66% το 2016, ενώ οι διαφημίσεις στο YouTube στη συντριπτική πλειονότητά τους (95%) περιέχουν ήχο. Στην Ελλάδα η αύξηση των youtuber είναι εμφανέστατη τον τελευταίο χρόνο, με τη συγκεκριμένη ομάδα να αντλεί ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό από τη διαφημιστική πίτα.

Ωστόσο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που ανέλυσε η Google, το να βλέπει και να ακούει ταυτόχρονα ο χρήστης μια διαφήμιση δεν είναι αρκετό, αφού παραμένει το ερώτημα πόση ώρα αφιερώνει για την παρακολούθηση του περιεχομένου. Έτσι η εταιρεία θα ξεκινήσει να παρέχει αναφορές σχετικά με το χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στις διαφημίσεις που προβάλλονται, ώστε οι διαφημιζόμενοι να έχουν τη δυνατότητα να αναλύουν ποιες διαφημίσεις συγκεντρώνουν την προσοχή των θεατών.

Μοιραστείτε το... Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest