ΑΜΥΝΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΙΩΣΕΙΣ

Βρισκόμαστε και πάλι στην εποχή τα κρυολογήματα και οι γρίπες κάνουν την εμφάνιση τους. Μπορείτε να αφεθείτε στην τύχη, ή να πάρετε πρωτοβουλίες που θα σας προστατέψουν απέναντι σε αυτά. Όπως λένε οι ειδικοί, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ενισχύσετε τις άμυνες του οργανισμού σας.

Καταρχήν σημαντικό να φροντίζετε να έχετε καθαρά χέρια, μιας και το άγγιγμα αποτελεί την κύρια δίοδο μετάδοσης του ιού του κοινού κρυολογήματος. Οι διακόπτες, τα στυλό, τα τηλέφωνα, τα χερούλια στις πόρτες, οι βρύσες και τα τηλεχειριστήρια, είναι μερικές από τις πολλές εστίες μικροβίων. Για αυτό να πλένετε καλά τα χέρια σας τουλάχιστον πέντε φορές την ημέρα, ιδίως έπειτα από κάθε βήχα, φτάρνισμα, ή φύσημα της μύτης. Καλό πλύσιμο σημαίνει ότι θα χρησιμοποιήσετε ζεστό (όχι καυτό) τρεχούμενο νερό και σαπούνι, θα τρίψετε καλά όλες τις επιφάνειες των χεριών (κρατώντας τα μακριά από το νερό), θα τα ξεβγάλετε προσεκτικά και μετά θα τα στεγνώσετε καλά.

Σημαντικό είναι επίσης να τρώτε τρόφιμα που ενισχύουν τις άμυνές σας. Για να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα πρέπει να τρώτε υγιεινά. Η αυξημένη κατανάλωση φρέσκων φρούτων και λαχανικών, καθώς και ορισμένων ιχνοστοιχείων: σιδήρου, ψευδαργύρου και σεληνίου είναι οι καλύτερες άμυνες.

Επίσης και η άσκηση προστατεύει αλλά προσοχή: Να αποφεύγετε την υπερβολική σωματική καταπόνηση τους χειμερινούς μήνες των κρυολογημάτων και της γρίπης, εξασφαλίζοντας ότι δεν σας κουράζει η προπόνησή σας. Τέλος, αν κρυώνετε μπορεί να εξασθενήσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα, ενώ εάν είστε χαρούμενοι, έχετε λιγότερες πιθανότητες να κρυολογήσετε!

Μοιραστείτε το... Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest