ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΥΠΝΙΕΣ

Μπορεί να είστε υπερβολικά κουρασμένοι και να ανυπομονείτε να βρεθείτε στο κρεβάτι σας, όμως όταν αυτό γίνεται συνήθως δεν μπορεί να σας πάρει ο ύπνος και συνεχώς στριφογυρνάτε. Αιτία είναι η κούραση και το άγχος της καθημερινότητας μας. Ενώ αϋπνίες πολλές φορές αντιμετωπίζονται με ένα χλιαρό ντους και ένα ζεστό ρόφημα, ο Αμερικάνος ειδικός σε θέματα ύπνου, Dr Andrew Weil, αναφέρεται σε μια καινούρια μέθοδο που βασίζεται στην σωστή αναπνοή, η οποία μπορεί να μας βοηθήσει να κοιμηθούμε πιο εύκολα! Η τεχνική ονομάζεται 4-7-8 και εγγυάται θεαματικά αποτελέσματα αν την εφαρμόζετε καθημερινά για ένα μήνα.

Πώς θα την εφαρμόσετε:

1. Εκπνεύστε δυνατά από το στόμα, χωρίς να «πνίξετε» τυχόν ήχους.

2. Έπειτα, κλείστε το στόμα και αναπνεύστε από τη μύτη, μετρώντας νοητά μέχρι το τέσσερα.

3. Κρατήστε την αναπνοή σας και μετρήστε μέχρι το επτά.

4. Μετά, εκπνεύστε πάλι από το στόμα, μετρώντας μέχρι το οκτώ.

Αυτά τα τέσσερα βήματα είναι ένας ολοκληρωμένος κύκλος αναπνοής. Αφού τελειώσετε, εισπνεύσετε ξανά και επαναλάβετε την παραπάνω διαδικασία τουλάχιστον τρεις φορές.

Πηγή: sofokleousin.gr

Μοιραστείτε το... Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest