τα Virtual Events ως πηγή εσόδων

Τα Virtual Events ως πηγή εσόδων

Μπορεί ένα virtual event να έχει περισσότερα κέρδη από ένα αντίστοιχο με φυσική παρουσία; Και όμως, μπορεί! Το κόστος των εισιτηρίων σε ένα virtual event αποτελεί σημαντική πηγή εσόδου για τους διοργανωτές. Αλλά δεν είναι και η μοναδική! Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Gallus Events, William Thomson τόσο οι χορηγίες όσο και τα μοντέλα συνδρομών είναι εξίσου σημαντικές πηγές εσόδων που θα πρέπει να έχουν κατά νου οι διοργανωτές.

Χορηγίες με το ίδιο κόστος σε virtual και live events

Από το 2015 η VentureBeat διοργανώνει το GamesBeat Summit στο Λος Άντζελες. Τον Απρίλιο του 2020 μετά τις εξελίξεις με τον κορονοϊό, η εταιρεία αποφάσισε να πραγματοποιήσει το GamesBeat Summit ψηφιακά. Τελικά, αποδείχθηκε ότι το ψηφιακό GamesBeat Summit 2020 ήταν περισσότερο κερδοφόρο από την αντίστοιχη διοργάνωση του 2019 που έγινε με φυσική παρουσία. Η αντιπρόεδρος Στρατηγικών Συνεργασιών της VentureBeat, Gina Joseph εξήγησε ότι αυτό συνέβη γιατί οι διοργανωτές δεν μείωσαν το κόστος χορηγιών. Η virtual εκδοχή ενός event μπορεί να αποτελέσει μια ισχυρή μορφή δημιουργίας δυνητικών πελατών αφού οι διοργανωτές μπορούν να παρέχουν πιο απτά δεδομένα σχετικά με τα «impressions» και το «engagement».

Το on-demand περιεχόμενο ενισχύει τα έσοδα

Η Insider Inc. χρησιμοποιεί on-demand περιεχόμενο. Αν και οι διαδικτυακές εκδηλώσεις της είναι δωρεάν και οι ψηφιακές χορηγίες της κοστίζουν λιγότερο από τις φυσικές, η εταιρεία έχει δημιουργήσει οκτώ φορές περισσότερα έσοδα φέτος από ό, τι πέρσι. Αυτό το έχει επιτύχει με τον προγραμματισμό περισσότερων εκδηλώσεων και διαθέτοντας on-demand περιεχόμενο.

Μοιραστείτε το... Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest